Hur man garanterat får allas blickar i mataffären

Igår hade jag en riktig skitdag. En sån där dag då man helst bara skulle
vilja ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet. Ingenting gick som det
skulle och all skit kom på en och samma gång. Kollegor, busschaufförer,
vänner och egentligen alla som kom i min väg fick stå offer för mina raseriattacker.
Jag gnagde nog även av en och en annan tandflisa under dagen mellan mina
hårt som stål sammanbitna käkar.
.
För att göra ett desperat sista försök att muntra upp mig själv bestämde jag mig
för att laga pannkakor efter jobbet. Så där står jag, inne på Coop i kassan med
två minuter tills min buss går med en stor syltburk som självklart glider ur mitt grepp 
och RAKT ner i stengolvet. Vid det ögonblicket ville jag helst av allt sjunka genom jorden. 
Precis ALLA glor, det ligger glassplitter och blåbärssylt över halva butiken och 
kassörskan blänger surt. UNDERBART.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0