Småskitarna har invaderat Slick

Sushistället som ligger vid Slussen i Stockholm borde fan dö, eller åtminstonde
stängas ned. Där fick jag för nästan ett år sen mitt livs värsta matförgiftning
av något av det godaste man kan äta. Dum som jag är trodde jag väll att det
skulle gå över och gjorde ett förväntansfyllt nytt försök med Linnea igår att mumsa
i mig den råa fisken. Det slutade med att Linneas 12bitars blev en 21bitars för
många tuggor fick jag inte i mig. Bittert!
.
Kvällen vart som tur var bättre! Efter lite förfest hos mig och dans på ett
småttinginvaderat Slick där vi helt plötsligt började känna oss rynkiga och
i behov av rullatorer så hann vi trycka i oss lite gott på södergrillen. Linnea
stod för underhållningen genom att försöka pruta på turkiska och lura i någon
stackars snubbe att han minsann skulle få till det och inte bara med henne, utan 
med oss båda! Som tur var hann jag reagera på hans ickeexisterande
skämtförståelse och grabba Linnea under armen för flykt.
.
Denna gång är det Linnea som bär på den tyngsta kameran bildmässigt
för kvällen så inväntar lite fler när hon vaknat till liv och kommit ur bakfylledimman.
.
.
.
.
.
.
.
Partypeople.

Ytterst koncentrerat försök att visa någonting på datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0