Spice Girls för full hals

Den här veckan har varit riktigt fullspäckad. Galna utgångar har mixats med sorgliga avskedsmiddagar
och flippade dansmoves. Det har flörtats, diskuterats och skrattats i princip hela tiden. Med dessa
människor i denna stad med lite vin inblandat verkar det alltid hända nya grejer. Exempelvis i
fredagsnatt klockan 03.00 fann jag mig själv ståendes på scen med Iris sjungandes Spice Girls för full
hals inför en packad bar. Inte riktigt något jag skulle göra i vanliga fall, nej.

Veckan som kommer får vi tillskott med två nya housemates medan två av grabbarna packar sitt och
sticker hem. Sorgligt men kul på samma gång. Det är alltid spännande att se vilka nya som flyttar in
och sitter där i vardagsrumssoffan när man kommer hem. :)


Jasper, jag Iris och Ryan



Möjligen skrattade jag mer än jag sjöng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0