Sliten krigare med halvklara porträtt

Att jag spenderade halva söndagen i våldsamt krigande har nog inte gått förbi någon. Förutom
prydliga blåmärken utplacerat lite här och var på armar och ben så skulle nog min gångstil just nu
bäst beskrivas som en misshandlad giraff på crack. Ingen vacker syn direkt. Som tur är har jag inga
direkta tider att passa den här veckan då vi har production week och man får komma och gå lite som
man vill. Passar mig och min misshandlade gångstil perfekt!

Dessutom har jag lyckats få hem provversioner av både Illustrator och Indesign så jag kan pyssla även
lite här hemma. Mitt lugn och tålamod har pressats till max då jag försökt pilla ut varenda liten detalj
i flertalet vektorporträtt. Ändå slutar det likadant varje gång. Jag lessnar när det börjar bli för jobbigt
och jag påbörjar istället ett nytt och vilket gör att jag nu sitter här med en bunt påbörjade halvkassa
kladdbilder. Smart. Men ska verkligen försöka ta tag i mig själv och tvinga mig genom ett helt porträtt
snart så ni får se lite helklara grejer med. Tills vidare får ni nöja er med ett hopplock av kladdbilderna.


Lite påbörjat kladd i Illustrator... Någon som känner igen ansiktena?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kladd???? Jösses du, kanoners säger jag =)

2010-07-06 @ 19:33:58
Postat av: Mamma

Säger det samma :)) FiaLoppan ser jag direkt att det är!

Va duktig du är, impad att du gjort dem i illustrator. Puss

2010-07-07 @ 20:57:48
Postat av: Justine

men SHESUS! det är ju JAG! och DU!

gissa mitt nya skrivbordsunderlägg på datorn liksom. fan vad duktig du är babes. heja dig! (knepar ihop en hejar-ramsa, kommer inom kort...)

2010-07-17 @ 19:19:37
URL: http://nojesmix.com/bloggar/stuck-in-gefle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0