Sweet ass

Det är ganska intressant hur en fet katt utan stövlar, en åsna med ögon i näsborrarna och ett dansande
gäng träsktroll kan framkalla sånna extrema skrattattacker. Med ett par feta 3Dbrillor på nästippen
garvade jag och Shaun oss igenom hela Shrek 4 ikväll. Den får ni absolut inte missa!

Min allra första skolvecka har nu nått sitt slut och jag kan sjukt nöjd säga att jag redan stormtrivs och
att utbildningen inte kunde kännas mer rätt för mig. Nu väntar en lååång tredagarshelg eftersom deras
drottning tydligen blivit ännu ett år äldre. Sweet as, som Shaun skulle sagt. Kan ju säga att det tog mig
lite för lång tid innan jag fattade att det var as och inte ass som han gick runt och sa hela tiden... Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0