Guldkusten

Idag packade jag in mig i bilden med Lena och Michael för en liten roadtrip till guldkusten. Där
spenderade vi dagen med barfotapromenerande på stranden, övergödning med en fantastiskt god
chokladshasselnötskaka och avslutade med lite helsvensk matshopping inne på Ikea. Så fort graderna
börjat stiga lite igen kommer det troligen göras en hel del fler turer ut dit. Sand mellan tårna och en
strålande sol kan nog aldrig bli fel! Mysig dag! :)

Guldkusten
Hur härligt ser inte det här ut?!?

Guldkusten

Guldkusten

Havet
Vattnet var väldigt lockande och nästan varmare än luften.



Kunde haft det sämre
Jag kunde haft det sämre!

Hopp hopp
Obligatorisk hoppbild fotad av Lena :)

Papegojor
Ursäkta för dålig bild men måste ju bara visa vad som satt i träden kring stranden! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

gillar väldigt mycket själv har vi spenderat dagen i ett regnigt furuvik =)

2010-06-12 @ 16:34:19
Postat av: sussi

åååh, vad vackra bilder!!!! :) Jag saknar dig fiafjärt!! tänkt hur många ggr vi skulle hunnit fika om du bara var här!!! ;D mitt hjärta är halvt utan dig!



Ta hand om dig snutt

LOVE YOU

2010-06-12 @ 16:46:54
Postat av: Anonym

faan vad härligt d ser ut!!! =)) hoppas du har d super där borta! saknar dig o våra glassar i bourlongen<3

2010-06-13 @ 12:35:45
Postat av: karin

oj //karin :)

2010-06-13 @ 12:36:45
Postat av: Affe

Verkar va grymt fint där borta :)

Kul att du trivs!

2010-06-18 @ 21:02:40
URL: http://alfredsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0