Balanserad nyttighet

Igår var jag superhurtig och gick på en riktigt långpromenad hela vägen in till stan! Men för att inte
chocka kroppen för mycket med denna hälsosamhet så balanserade jag upp det hela med att mumsa i
mig en superflottig pizza med Shaun. Det hela gjordes dessutom utan att spräcka min löljligt strama
csnbudget då pizzan gick på ynka 5 dollar, dvs ca 35 kronor! Man bara måste älska alla dessa
studentrabatter!

Förutom hurtande och svullande har det även hunnits med lite fotande och tack vare mitt mongoöga
som lyckats få någon slags inflammation och som tvingar mig använda mina glasögon som senast
uppdaterades på 1900talet så ser jag nada och därav är skärpan SKIT. Bara så ni vet om ni inte riktigt
kan urskilja vad det egentligen är jag fotat...


Alla dessa mysiga djur överallt...


Min promenadväg in till stan :)


Brisbane by night


Fiiiiint va?? :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sååå vackert!!!



Allt utom spindeln ;(



Sköt om ögat nu.



Puss o Kram

2010-06-22 @ 20:16:30
Postat av: sussi

hej gumman :) hoppas ögat är bättre nu! Jättemysiga bilder!

2010-06-22 @ 21:53:32
Postat av: Bia

Jaaa fan va allt är fiiint då!!!

Miss you!

2010-06-23 @ 14:32:22
Postat av: Sanna

kanon!!! =)

2010-06-23 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0