En typisk vinterdag i bikini

Jag måste erkänna att det är lite svårt att förstå att det faktiskt är vinter här när man spenderat dagen
med att ligga och sola i bikini. Här springer barnen runt i parken och leker, alla äter glass och har
picknick och vattnet är fullt av simmande människor. Och det här kallar dem vinter!?! Vilket skämt!
Men det är ju inte så att jag klagar direkt... Har haft en toppenhelg med mycket sol, god mat och
trevligt sällskap.

Men imorgon börjar allvaret! Då startar jag min ettårsdiplomautbildning som ska göra mig till en första
klassens grafisk designer om allt går som det ska. Det känns så sjukt peppande att få syssla med något
jag verkligen brinner för och veta att jag kommer utvecklas och antagligen bli tusen gånger bättre än
vad jag är idag. Lääängtar!


En typisk vinterdag här i Brisbane


Mina lysvita ben som badar i sol


Mycket helgmumsigheter (Australienarna verkar vara lika förtjusta som mig i chokladkakor!)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack o lov! Inga ormar o spindlar den här gången.



Sååå härliga bilder :)) Lycka till i morgon Kickan!



Puss o kram

2010-06-06 @ 18:40:48
Postat av: sussi

lycka till imorgon gumman!! det kommer bli så bra det här ska du se! :) Jag var på mocca å fikade nyss, fick minnen från när vi var där sist, miss you girl :) LOVE

2010-06-06 @ 21:42:42
Postat av: Camilla

Åh vad härligt både sol och chocklad. Lycka till i morgon. Vi ses på skype i veckan. Puss och kram.

2010-06-06 @ 23:01:24
Postat av: Sanna

Härliga bilder!!! Du verkar ha det kanon med både sola, härlig lektyr och glass. Själv så har vi rest förtältet till husvagnen idag i jackor burr! =/ Puss och kram!!

2010-06-07 @ 19:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0