Ett bakbenslöst lejon

Idag har jag äntligen köpt mitt första rabatterade månadskort och kommer framöver slippa alla dessa
högar med enkelbiljetter som verkligen växt som ogräs i fickor, handväskor och inte minst i mitt rum.
Skönt! Frågan nu är väll bara hur länge vimsiga jag kommer lyckas hålla reda på detta "kort" som då
inte är ett kort utan självklart en sån där liten sketen pappersbiljett. Jag måste säga att jag skulle vara
förvånad om den är kvar i slutet av veckan...

Nu har i alla fall skolan satt igång och vi spenderar större delen av dagarna med att gå igenom grunder
i olika program och göra uppgifter så vi lär oss alla verktygen ordentligt. Är man effektiv och gjort klart
sina uppgifter innan lektionen är slut så får man leka runt och testa lite själv i programmen. Idag stod
Illustrator på schemat och i och med att jag aldrig har arbetat i det förut och bara fick ett par minuter
över så bjussar jag inte på mer än ett väldigt framstressat, slarvigt och bakbenslöst lejon för den
här gången.


Mitt Lejon (som först och främst ser ut att vara skapad i paint) med ojämna öron, morrhår och en svans
som inte sitter fast ser jag nu. För att inte tala om bristen på bakben... Haha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett helsvart fyrkantigt lejon blev det på min skärm;)) Puss o Kram hoppas du sover gott nu!

2010-06-08 @ 14:43:29
Postat av: sussi

haha på min med :D men det låter jätteroligt gumman! hoppas det går bra! idag var jag och tog blodprov igen!! jag var värsta duktig och lugn, men vet du vad som hände, då kom det inget blod alls istället!! de stack fyra gånger! :O ska tillbaka på torsda... övning ger färdighet eller vad heter det ;) PUSS!

2010-06-08 @ 17:39:26
Postat av: Sanna

Fint ju!! Måste visa Felix i morgon =)

2010-06-08 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0