En kreativ godispåse

Efter en veckas ihärdigt tjatande och gnällande i receptionen så fick jag idag äntligen mitt efterlängtade
artkit! Den kreativa sidan inom mig slår barnsligt förtjusta volter av ren och skär lycka. Det är ungefär
som en megastor godispåse i mina ögon. Så nu framöver kommer det skissas, målas, ritas och grejas
hela dagarna kan jag lova. Loooove it!

P.s. Idag har jag sett spindlar med kroppar lika stora som valnötter... Myyyysigt!




Lite av vad jag sysslat med idag... Gick inge vidare att köra blyertsteknik med svart penna men får väll
hoppas att man lär sig så småningom. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt att "kittet" kommit i din ägo nu!! Ser kanon ut! Puss och kram!

2010-06-10 @ 19:35:08
Postat av: Affe

Verkar vara ett mysigt djurliv där borta ;)

2010-06-11 @ 19:44:11
URL: http://alfredsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0