I Stockholm med Fröjdman

I tisdags tog jag mitt pick och pack, syrror och mamma och begav mig till vår
fina huvudstad för lite shopping, god mat och mys.
Efter att vi förvandlat Sanna till kriminell då vi tjuvåkt pendeltåg och smitit från
vakterna så påbörjade vi vår shoppingtur där Lagerhaus vart första stopp.
Men inredningstokiga och prylgalna som de flesta kvinnliga Fröjdmans visat sig
vara  kunde det mycket väl blivit vårat enda stopp.
.
Som tur var vart det inte det. Vi hann även med gamla stan, någon öl, lite
hångel med en gubbstaty och en taxi till systemet innan vi hade reserverat bord
på favoritrestaurangen Djingis Khan, med stans godaste mongoliska buffé.
Efter övernattning i en superfin lägenhet så började vi morgonen lyxigt nog med
en simtur i den pool vi även fått tillgång till!
.
Självklart är inte det här hela historien och de fattar nog dem som känner oss och
ska jag dra den så lär jag ju aldrig bli klar men jag kan ju nämna några typiska
Fröjdmanhändelser från vår lilla tur:
.
1. När vi hamnade i en supertrång bastu med en vig liten naken tant som stretchade
i de mest avslöjande positionerna och helt obesvärat la av antalet brakare.
2. Nattunderhållningen som jag stod för då jag först skällde på med de mest aggressiva
svordomarna innan jag följde upp med småbarnsfnitter. Creeeepy.
3. När vi tillkallade personal eftersom värdeskåpet bara tjöt när vi försökt öppna det
i en kvart med min hemnyckel...
4. När hemresan som skulle inneburit ett byte och en restid på två timmar vart en resa
med tre byten och en restid på fyra timmar...
.
Sanna med våra fina reskit
.
lunchpaus innan Lagerhaus
.
Vilade benen i gamla stan och drog fräckisar
.
Bara för att vi gör oss så fruktansvärt bra på bild... Haha.
.
Har ni inte sett mig på några dagar efter jag publicerat det här
så är det för att min kära syster har mördat mig! (Ring polisen!)
.
.
Djingis Khan
.
Morgondoppet :)

Kommentarer
Postat av: cajsa

vad mysigt ni har haft det :D Snart är det dags för MIN kvalitetstid med dig min vän <3 !!

2010-03-25 @ 22:43:56
URL: http://cajsasihlen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha ha, vilka galenpannor till döttrar jag har ;-)

Tack för två härliga och roliga dagar, har fortfarande ont i skrattmusklerna ;-) Kram!

2010-03-26 @ 08:20:14
Postat av: sussi

ååh vad mysiga bilder :) Kramar!!

2010-03-26 @ 10:10:17
Postat av: Sanna

grrrr...jag vet vart du bor!! =) Har ju en del bastubilder jag med...hmmmmmm =) Nå väl tack kära syster för 2 härliga dagar! Puss!

2010-03-26 @ 19:10:43
Postat av: MATILDA HAMMAR

sv: ja, de är jobbigt - minst sagt haha! ;D ja jag hade med min handsprit ÖVERALLT! hahah! var skitnoga. ändå vart jag sjuk (inte magsjuk, men nåt fel på magen) men fick ändå en fin resa och massa fina kort att visa upp hihi :)

2010-03-27 @ 13:14:28
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ha ha ha, vilka fina bilder. Tack för en härlig resa. Den gör vi om : )). Kram!

2010-03-28 @ 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0