Shutter Island

Igår efter jobbet samlades vi upp ett förväntansfullt gäng utanför
SF, laddade upp med de största colamuggarna och det fetaste snasket.
Efter att ha hört allt i från hur människor somnat på biografen till att
de nog aldrig sett en så bra film visste jag inte riktigt vart mina förväntningar
låg någonstans.
.
Filmen började sådär, vart sämre, sämre och segare och segare. Det var
konstig musik och skådespelarna var väll inte så mycket att hurra över.
Jag som vanligtvis älskar det psykiska, läskiga och konstiga var inte särskilt
road alls. Egentligen tycker jag inte riktigt att filmen kom igång ordentligt
för ens i slutet. Resten av den var ganska värdelös och fruktansvärt långdragen.
Historien var bra. Det kunde blivit en grym film, men det vart det inte riktigt.
Synd!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0