Topp tre händelselös vardag

På grund av att händelserna på sistone varit i klass med att jag grovstädat
och storhandlat så har jag låtit bloggen vila några dagar från mitt skrivande.
Men tänkte i alla fall att folket skulle få ta del av mina senaste topp tre
upptäckter och besegringar.
.
1. Korpen har världens krångligaste konditionsmaskiner!
    Varje gång jag testar en ny tjuter den högt, varvar 100km/h 
    med snigelfart och stänger av sig själv efter tre minuter. 
    Hittils har jag lyckats tygla EN.
.
2. Har slutligen lyckats få tag på min kära hyresvärd som råignorerat
    mig sen dagen jag flyttade in och kommenterade att mitt förråd
    på vinden var smockfullt av någon annans skit. Äntligen!
.
3 Sol, vitaminpillersmissbruk och normalt jobbschema har plötsligt
   gjort mig hyperpigg! Nu för tiden skuttar jag upp ur sängen på
   morgonen. Eller mja, går upp när klockan ringer i alla fall...
.

En solig vårdag i Mars 07 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0