Rumpor, drinkar och misshandlade fötter

Jag har blivit lite av en expert på det här med att skämma ut mig. Råkar jag
inte få bartendern att tro att snubben bredvid ska bjuda eller skakar hand med
grannens kompis som inte alls ska på fest hos mig, ja då halkar jag och kläcker
gärna ur mig ett "Hoppsan sa!". Råcoolt, eller hur?
.
Igår korkades det upp hemma hos mig! Linnea och Jenny drog med några härliga
brudar och så blandades det drinkar, jämfördes det rumpor och byttes det kläder
hej vilt. När det mesta var tömt och samtalsnivån gått från småprat till gapande
så var det dags att dansa vidare på Slick. Där dök de mest oväntade personerna
upp och gjorde kvällen riktigt rolig!
.
Idén att ta Linneas skor, som nästan kunde framkallat höjdrädslan, var väll kanske
inte den bästa. Som jag sagt tidigare så kan jag inte, och kommer aldrig kunna
gå i högklackat! Halva vägen hem upp för söderbacken gav jag upp. Ganska full och
glad gick jag sen hem barfota med klackarna i handen. Jag har fortfarande inte vågat
kolla på mina fötter idag. Tar det som ett gott tecken att hallen saknar blodspår.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

what the fuck goıng on here .........nıce ass.........all the chıeld

2010-03-15 @ 02:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0