Hård fredag.

En inläggsfri helg utan spårade festbilder hör väll till ovanligheterna i den här
bloggen. Så jag känner pressen att åtminstone bjuda på en liten snabbresumé.
I fredags grävde jag fram min starka sida då jag först och främst jobbade 8 till 8
(aka mördarpasset). Sen åkte raka vägen (sliten och ofräsch) på after work på
Harrys för att dra vidare och svepa större delen av en vinflaska på en halvtimmes
förfest hos Linnea innan jag åter gav mig ett försök på klackarna på Slicken.
Det känns inte som att jag behöver nämna mitt skick för gårdagen när jag anlände
till jobbet... Stackars kunder.
.
Lördagen vart som tur lugn även om det inte var av fri vilja. Somnade strax innan
elva mitt i en diskussion med Karin. Dock dröjde det ett tag innan hon upptäckte
det då jag, min konstiga jävel, fortsatte snacka i sömnen... Lite småcreepy sådär.
.
Inte en enda liten fjuttig bild har jag att visa heller så det får bli en från förra helgen
som dök upp i en taggning(!) på facebook. Rumpjämförelsen är i full gång.
.
Who got the biggest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0