Bia och Fia, stans nya 30åringar!

För att höja intressenivån på min lilla skitblogg bjuder jag härmed på ett
fylleinlägg. Anledningen till att jag varit så sjukt dålig på att uppdatera de
senaste dagarna beror på inget mindre än att jag spenderat hela mina
dagar under badkaret med svinto i håret och med skitiga trasor i både händerna.
Påminn mig om att aldrig flytta igen. ALDRIG. Flyttstädning måste vara det
tråkigaste man kan göra. Dessutom är jag långt i från klar...
.
I kväll försökte jag i alla fall att ha lite roligt på Slick tillsammans med Bia,
Sussi och Malp men då kvällen sluta med att typ tio femtioåringar kom fram
och råraggade på mig och Bia vart jag smått äcklad. En tippade på att vi var
trettio... Sen när slutade man se ut som en liten skitunge?!?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0