Guacamoleandedräkt och oavsiktligt pussande

Igår tog vi plats i Bia och Bastians lägenhet uppe på Brynäs och jag
kan då utan överdrift säga att där har vi två personer med smak för oj
vad snyggt de hade det! Tumme upp! För att fortsätta komplimangandet
kan jag ju utan överdrift säga att Bias egna guacamole inte var av denna värld!
Att man stank vitlök resten av kvällen och med all säkerhet skrämde
bort en och annan människa så fort man öppna käften gjorde inte ett skit
för det var det värt. Ni som smakat förstår. Resten av kvällen var ungefär
som vanligt. Lite alkohol, lite dans och massor av fula bilder.
.
Sen kan jag ju lite laid back, lugnt säga att NU ÄR DET BARA TVÅ VECKOR KVAR!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-

Kommentarer
Postat av: biiiia

aaaw, nu överdriver du :) det var en trevlig kväll, tack för sällskapet! ööhm by the way, jag drack upp din öl du lämnade kvar :P eeehhhe

shit att det bara är 12 dagar kvar tills du åker :(

im so gonna miss you!!

2010-05-11 @ 15:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0