Framme!

Efter en mer eller mindre sömnlös sista flygning kom jag äntligen fram!
Bland det första jag fick höra av både taxichauffören och John var frågan
varför jag inte var blond. Fördomar eller vad?
Så nu har jag varit här hos Pippos i snart två dagar. De är supertrevliga båda
två, huset är jättefint och jag har fått ett rum med en egen ytterdörr så jag
får komma och gå precis hur jag vill. Sköönt!
.
Än så länge har jag inte hunnit kika runt så mycket (eftersom jag mest
sovit) men de bor i alla fall uppe på vad som nog lätt är världens högsta
kulle och jag med min ickeexisterande kondition har halvt avlidit påväg
upp och ned för den.
.
Sen måste jag ju bara informerar er om att en av världens giftigaste
spindlar lägligt nog bestämt sig för att bosätta sig precis utanför min dörr.
Myyyyysigt!
.
Påväg!
.
Det syns verkligen inte hur brant (och LÅNG) den här backen är!
.
Liten promenadväg där de bor
.
.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vem är det som skrivit det här?

Trots att jag inte flytt hemstaden, pluggar värstingutbildningen eller hittar på äventyr på andra sidan jordklotet så händer det grejjer här med. Tänkte sammanfatta lite av vardagslivet här. :)

2010-05-27 @ 15:24:27
Postat av: sussi

åååh vilka härliga bilder!! det låter som du har det toppen, men akta dig för spindeln hörrö!! Jag hittade en levande larv i min kastrull förut, o sen sprang det in en katt i lägenheten som skrämde skiten ur mig, och efter det blev det stopp i toan... Om du varit hemma hade jag ringt dig, fifan vilken dag.. :P haha, Masssa kärlek!

2010-05-27 @ 16:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0