Hej då Sverige

Jag borde göra allt annat än att ligga här och blogga nu men jag tror knappast
att tiden kommer finnas imorgon så då får det helt enkelt bli nu. Jag har
idag städat, flyttat, lämnat nycklar, umgåtts med nära och kära, avnjutit djävulskt
god familjemat samt packat hela mitt liv i en 20kilos zebramönstrad resväska.
Med andra ord har jag varit ruggigt effektiv! Tyvärr inte helt smärtfritt då jag
senast för en kvart sen satt grinandes med en ömmande rygg på golvet och
kastade prylar kring mig i ren desperation. Men det är väll smällar man får ta
när ens planering och framförhållning är lika med 0.
.
Men nu är det värsta över och nu väntar bara en jävligt lång resa! Uppdaterar så
fort jag kommit fram och kommit tillrätta.
Hej då Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0