I Hongkong

Trots ett lömskt askmoln, flygstrejker och en vimsig tidsoptimistisk Fia
så kom jag faktiskt iväg! Just nu sitter jag på Hongkongs flygplats och
väntar på mitt plan som går 23.40 (här är klockan snart 21.00).
.
Hittills har jag lyckats glömma mobilen inte bara en, utan två gånger i
säkerhetskontrollerna, uppehålla en hel kö på Londons flygplats då jag
för i mitt liv inte kunde hitta de rätta pengarna och spillt diverse såser
och drycker över min enda reströja som självklart råkar vara vit. Fiint!
.
Den första sträckan satt jag bredvid en törstig snubbe från Miami som
precis varit i Stockholm och firat hans bästa vän som bestämt sig för att
samla sina 300 närmsta vänner, hyra Berns och flyga dit Michael Jackssons
barn för att uppträda. Skryt och ljug eller inte, underhållande var han i alla fall!
.
Senaste flyget sov jag uppknölad i någon smått omänsklig position och
vart avbruten konstant med middagar, frukost och sånt som inte alls
stämde med min dygnsrytm. Men som tur är väntar nu bara sista flyget
sen är jag faktiskt framme och kan börja fungera som normalt igen.
.
Någonstans ovanför London tror jag...

Kommentarer
Postat av: Sanna

åååhhh va roligt att höra av dig! snart är du framme!! Vi saknar dig redan här hemma!! Puss och kram!!

2010-05-25 @ 19:51:06
Postat av: Bia

men haahahahahahahaha! stackare :(

Hoppas resten av resan gick bra.

Big love

pussar

2010-05-25 @ 20:22:36
Postat av: sussen

jag blev så glad av att höra ifrån dig på sms :) Nu har du gjort min dag gumman, vad skönt att du kommit fram bra oså :) Jag längtar efter att höra mer! Massa kramar å pussar på dig sötnos!

2010-05-26 @ 08:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0