Sovmorgon?

Idag höll jag allvarligt talat på att tappa hakan när jag vaknade och
fick se vad klockan var. Tjugo minuter över fyra (eller 04.20 pm
som man säger här i Oz) visade mobilen! Vilket innebar att jag hade
fått en sådär lagom lång sömn på 15 timmar! Jag antar att det är det
här som kallas jetlag?
.
Eftersom jag då hade ungefär en timme på mig tills solen gick ner så
vart det tyvärr inte mycket fotat idag heller och ska jag vara ärlig vart
det inte mycket vettigt alls gjort idag. Uppdraget för stunden är att
försöka somna och vända dygnet rätt igen hur tråkigt det än må låta.
.
Kan istället visa lite bilder från min sista lunch med tjejerna i Sverige:
.
Känns faktiskt inte såå jobbigt att ha lämnat detta Gävle måste jag erkänna...
.
Desto jobbigare är det att ha lämnat dessa goa tjejer!
.
.
Å lite kommer jag nog sakna Flanörs fantastiskt goda sallader!

Kommentarer
Postat av: E m m y (amafäo)

tack :)

2010-05-30 @ 10:22:26
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0