Sista middagen med familjen

Det senaste dagarna har det varit ett jäkla tjat om att det är "sista gången".
Jag sov min sista natt i min säng, innan jag sorgligt nog var tvungen att sälja
den. Jag hade min sista förfest i min lägenhet och igår hade jag min sista
middag med hela familjen. Eftersom vi var ute i Vårvik så vart det dessutom
lite båtturer, fiskning och solande på bryggan. Mys!
Är det något som kommer att bli jobbigt när jag är i Australien så är det
att vara ifrån min familj och mina vänner, även om det bara är för ett år.
De är så otroligt värdefulla för mig! Skype kommer bli minst sagt bli överbelastat!
.
Michellelinsyrrorna i ungefär femton lager kläder :)
.
.
.
.
Jag bjuden på den! Haha!
.
.
.
.
Vi släppte ballonger.
.
.
.
.
.
.
Stora ögon :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken dag/kväll!!!

Vilka fantastiska bilder !!

Gråter en skvätt...

Kram!

2010-05-16 @ 19:11:40
Postat av: sussi

jättemysiga bilder :)

2010-05-16 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0