Ett rosa penntrollspar

Igår hittade jag en ny favoritaffär. En sån där affär som man allra
helst bara skulle vilja få en miljon och shoppa loss i eller helt köpa upp
och bosätta sig i. Som tur var kunde jag kontrollera mig själv och kom
faktiskt bara ut med två futtiga skrivblock. Lär ju tänka på att man är
fattig student nu...
.
Förutom shopping hann jag även med en himmelskt god Starbucksfika
med Lena och en mysig promenad bort till South Bank. South bank var
himla fint med massor av blommor, träd och en mysig lite marknad precis
vid stranden. Men ska jag vara ärlig var nog dagens mest underhållande
syn ett penntrollsliknande rosahårigt kärlekspar som ivrigt sprang runt i stan.
Tyvärr hann jag inte fånga dem på bild!
.
.
Promenadväg vid South Bank
.
Utsikten från South Bank :)
.
South Banks konstgjorda strand
.
.
Missbildad palm? Är det jag som är obildad eller vad fan är det som hänt här??
.
Lite shopping från nya favoriten.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oh. vad härligt det ser ut, hoppas att allt är bra. Puss och kram Camilla

2010-05-31 @ 08:59:47
Postat av: ¨Sanna

Ser ju sååå härligt ut!!! =)Puss och kram!

2010-05-31 @ 20:30:25
Postat av: E m m y (amafao)

Hej, nej det ar riktigt jobbigt ibland, men jag har faktiskt aldrig velat aka hem.. jag har bara saknat mina nara och kara, men jag vill ha hit dom hhe. Ah, vart ska du ga i skolan? Nar borjar du? Ar du har helt sjalv? :) Du maste ga och kolla pa ron muecks utstallning i southbank. den ar grym! kram

2010-06-01 @ 00:32:41
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: E m m y (amafao)

jaha okej, ah sa spannande. Ar det ett college eller? hur lange ska du studera? Det kostar 10 dollar om du har student id med dig, men latt vart pengarna tyckte jag. Finns en cool hatt utstallning mitt emot ocksa som var okej att se, den var gratis. Skulle vara skitkul att ta en fika nagon dag om du vill. Vart bort du och hur bor du?

2010-06-01 @ 02:52:39
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Sussen

Hej gumman :) Nu sover nog du men jag å kenta är vakna än så länge iaf. Tänkte bara säga att jag saknar dig och att det var kul att prata med dig imorse :) Krya på dig sötnos! LOVE

2010-06-01 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0