Flyttankar och kyrkofamilj

Mitt dåliga uppdaterande just nu beror nog på att jag har cirka en
miljon grejer i huvudet, och i mina garderober! För varje nypackad
flyttlkartong hittar jag ännu en låda med skräp, smink och block.
Men med all skit har det även kommit fram en "borttappad" ipod,
gamla skolkataloger och viktiga "försvunna" papper. Varför är ingen förvånad...?
.
Idag var annars en viktig dag i flytten då jag äntligen fick veta vilken
aussiefamilj som jag ska bo hos den första månaden. I min ansökan
hade jag skrivit att jag ville ha en lättsam humoristisk familj och att
jag inte skulle vara bekväm i en strikt religös. När jag börjar läsa
familjeinformationen visar det sig att deras huvudintresse är,
hör och häpna, KYRKAN! Dessutom jobbar familjens pappa där så klart.
Just my luck!
.
Bild från inflyttningen i min lägenhet för nästan ett år sen vilket är
ruskigt likt hur det ser ut här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0