Stressadtjej.nu

De senaste dagarna har jag mest sprungit runt som en yr höna och uträttat ärenden,
spelat in griniga smått hotfulla meddelanden på min hyresvärds telefonsvarare
(som ändå aldrig avlyssnas) och rotat igenom mina toköverfyllda garderober.
Stressen har grott till en helt ny nivå och inte helt oberättigat då jag nu enbart
har två jobblediga dagar kvar. TVÅ!
.
Som tur är vet jag hur man råder bot på en överstressad Fia och det är med inget
mindre än en hederlig gammal fika. Sen måste jag ju bara tillägga att Mingels mysiga
innergård, glada vänner och några solstrålar aldrig slår fel det heller!
.
Fika på mingel med en massa hemkommet folk. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt syster att du tar det lite lungt oxå i stressen det behöver man! Säg till om jag kan göra nått!! Kram

2010-05-06 @ 19:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0