Ofrivilligt vårrusad

Vad hade då mina luriga syrror hittat på? Jag, den minst idrottintresserade
människan som någonsin existerat, hade ju totalmissat att det var idag det
var vårruset och den här gången kom jag inte undan! Stylad med en reflexväst
i storlek XXXL och med pannband, asfula mysbyxor och med mitt namn prydligt
ritat på magen så var det bara att springa. Som tur var fick jag även en välfylld
sportflaska med vin också som möjligtvis gjorde det hela lite lättare.
.
Då jag nog är den mest otränade människan i världen (ja, jag har råmisslyckat
med att bli tajt och fit till Australien, jag har istället gått UPP i vikt... YEY!) så
dröjde det inte länge för ens min ansiktsfärg skiftat till tomatröd, jag flåsade som
en hund och syrrorna hade dragit iväg från mig. Så där sprang(gick) jag ensam i
mitt lysgula tält med ett minst lika lysande rött ansikte. Saknades bara ett par
neongröna brallor och jag hade varit ett vandrande trafikljus. Tjusigt värre!
.
Men jäklar vilken kick och vad roligt jag hade. Hur bäst är inte mina syrror?
Dessutom fick jag första pris (av dem) med en liten reskassa. Kunde det blivit
bättre!?! Ser ni en runthaltande Fia på köpis imorgon så vet ni nu att det beror
på extrem träningvärk och inte något förtidsåldrande. Ser jag ut att lida alltför
mycket kan ni väll i alla fall bjussa på en ipren. Okej?
.
Taggad innan start!
.
Tydligt budskap på ryggen fick jag med!
.
Svettig tjej i mål
.
Jag och mina syrror. Tanken var väll tripp, trapp, trull. Men vi ser mest
muppiga ut som vanligt! Haha!
.
Uppdaterar med lite fler bilder idag! (18/5) :)
Favoritflaskan...
.
Team Fia
.
Blänger lite surt på Telia. Att de tog med en konkurrent i mitt lag... Hmmm
Haha, nej då! Hon är så trevlig så, och lika rosa privat som i jobbet! :)
.
Här skulle det springas!
.
.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för att du bjöd på dig själv och grattis till din prestation!!! Super duktig ju! Puss och kram!

2010-05-18 @ 19:55:21
Postat av: camilla

Härliga bilder på en härlig tjej! Hur har du lyckats få bilden som är tagen bakifrån där det står nu ska här springas? Cool iaf. Kram.

2010-05-19 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0