Vår och älgkramar

Igår vart det vår här i Australien. Bokstavligt talat. Det är bra lustigt hur de faktiskt har satt ett datum
på det men jag gissar att när man inte har någon smältande snö, blåsippor i backar eller en fet sol
som kommer tillbaka att gå efter så blir det lite luddigt att skilja årstiderna åt. Än så länge har jag inte
lidit särskilt mycket av att ha vinter, vilket motsvarat en bra svensk sommar i mina ögon, men lite mer
sol och värme är ju inte så fel det heller!

Veckan som gått har bestått av sushitillverkning, soliga luncher, kalasfyllor med huset och en hel del
plugg. Det har kramats älgar, dansats på barer och spenderats på tok för mycket pengar. För att bränna
ytterligare hål i plånboken har vi bokat in resor till både Cairns, Sydney och en till Fraiser Islands är
dessutom på gång. Är tokigt peppad och planerar just nu för fullt allt från backpackerstopp till dykturer
och shoppingrundor. Lääängtar! :)










Så här kan det se ut när en väldigt full och glad Fia absolut ska få alla att kolla in i kameran mitt uppe
i glupskt Sushikäkande.






Haha, fråga mig inte vad jag gör för min.?!?





Kommentarer
Postat av: Sanna

Nya killen på bilden längst ner?? ;)

2010-09-02 @ 20:53:51
Postat av: Mamma

Vilka sushiproffs ni blivit! Nu får du faktiskt komma hem och laga snart.

Vilken mjukis till kille du verkar ha ;-))

2010-09-03 @ 16:51:25
Postat av: Susanne

FIA!! jag saknar dig så det gör ont i bröster på mig, nu får du ta och komma hem!!!! Du är världens bästa :) Ta hand om dig sötnos! KRAM

2010-09-04 @ 19:49:03
URL: http://beautycave.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0