Bland Ninky Nonkar och dödskallepennor

Dagens rubrik stod mamma för. haha!
Så ser världen ut när man befinner sig i en br-affär och letar leksaker till soon-to-be-1åringen.

Aja, idag har jag hunnit med att både sola, luncha med mamma och Sanna och pysslat med Fia.
Nu fick Vi fick vi lite rosetter klara!


Jag var bara tvungen att fota Fias supersnygga skor.
När cashen trillar in ska jag beställa ett par jag spanat på ganska länge från samma märke. :)


Såhär fina vart mina rosetter!
Dessa har jag planer på att placera antingen i hälen eller över tån på ett par
schyssta pumps.


Sen gjorde jag två lite större med. Den översta vägrade bli någonting
annat än blå på bild men den faktiska färgen är lila.

På kvällen bjöd Veronica med mig och Anton till estraden där bland annat mustasch spelade. :)
Var ett gäng helmysko folk där också och de fick stå för kvällens underhållning.




ringer jag någon? :P





Ps. vill ni se något roligt? Gå förbi gimlins och kolla vad de har i fönstret!
Vi har en teori om att de har blivit mutade för att sätta upp det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0