Nu är det vår!

Imorse när jag klev upp och kollade termometern höll jag på att tappa hakan.
29 hela otroliga grader hade vår balkong!
Självklart överdrev den ju en aning men det var tillräckligt varmt för att skippa
extratröjan och sjalen. Härligt!


motljus är inte de optimala fotoförhållandena...

Sen kommer man in i köket och där hade påskliljorna
som jag fick av min goa mamma börjat blomma!



Dagen kunde inte börjat bättre om det inte vore för våren tog med sig något mer...
Min jäkla allergi!
Snorar litervis och ser ut som att jag precis storbölat!
Inte var det någon förkylning jag gått runt med inte,
utan den där lömska allergin som verkar komma och gå som den bäst själv vill.
Så det var bara att traska iväg till apoteket och köpa lite piller,
men som sagt i solljus, med lätta kläder och solbrillorna på nästippen så är det ju svårt att vara deppig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0