Händelsetorka

           Nu var det länge sen jag skrev... Så vad har hänt sen sist?

  • Robin har fixat en supersmart lösning på min icke-fungerande-Hknapp.
  • Jag har jobbat och jobbat och så har jag jobbat.
  • Jag och Karin har dansat till superdålig musik på Hangan.
  • Vi har glott på tiotalet Desperate Housewifesavsnitt.
  • Robin har lagat mycket god mat.
  • Det har slunkit(slinkt?) ned några öl på Interpool.

    Så med andra ord förstår ni varför bloggproduktionen minskat en aning på senaste tiden.
    Är det händelsetorka så är det! Men förhoppningsvis ökar händelserna nu till helgen,
    lön och 1årskalas, det är grejjer det! ;)


Förresten har jag blivit KÄR i denna klocka.
Någon som ska beställa något från asos och vill dela frakten? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0