Onåbar utan vibration och signal

Dagens konstaterande: Utan vibration eller ringsignal är man på gränsen
till onåbar. Blir tokig på min mobil som inte visar minsta lilla livstecken när
någon försöker nå mig. Så nu fungerar kommunikationen med mig med
andra ord att jag kollar igenom mobilen lite då och då och plöjer igenom 
sms och ringer upp alla som försökt fått tag på mig... Och idag kan jag tala
om att jag varit poppis! Kan inte minnas senast jag hade så mycket sms och 
missade samtal. Så jäkla typiskt!

För övrigt har jag haft en väldigt hormonigt humör idag fyllt av pmsattacker 
som jag egentligen inte alls kan skylla på pms men gör ändå... Känns alltid 
bättre att ha en syndabock! Inte det bästa att stå i butik dessa dagar, men
mina skådespelartalanger sattes verkligen på prov idag och jag lyckades
i alla fall låta bli att slå ned kunderna så jag anser mig gjort en STOR insats!

Den senaste veckan har jag låtit lägenheten förfalla totalt. Inte haft minsta 
ork att göra någonting men igår fick jag något ryck och fixade till köket lite.
Så kolla mitt suuuperfina kök! Sitter och kollar in i jämt, så slipper jag se 
röran utanför... :P

Mitt försök till en lyxig sallad: Kyckling, mango, avokado och pinjenötter.
Vart supergott faktiskt! :)

Nu vart det ett sånt där meningslöst inlägg som jag vet att du hatar Jusse men
ibland måste jag ju bara för att trotsa lite! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0