Ytterst nödvändig information

Det har varit dåligt med fotande och dåligt med händelser för den delen med
så jag skyller mitt usla uppdaterande på den tråkiga svinkalla jobbvardagen...
Men lite saker tycker jag ändå att det är väldigt nödvändigt för er att veta:

1. Gott folk, jag har skådat årets vurpa! En sån där riktig filmklassisk volt
    för att landa pladask på ryggen-vurpa.Väldigt stilfullt utförd av Anton bör tilläggas!
    Det enda tråkiga med den vurpan var nog att ingen fick dela synen med mig.
    Synd.
.
2. Jag och Linnea har kommit fram till ett snabbt sätt att lokalisera sig när man
    går ut. Statistiken för de senaste utgångarna visar nämligen att 99% av alla
    mössbärare är skitsnygga! Så skulle jag råka tappa bort henne kan jag nog
    med all säkerhet hitta henne i närheten av närmsta mössa! Riktigt smart om jag
    får säga det själv.
.
3. I och med att den svinkalla juliga vintern anlände, som gör att man tvingas gå
    utklädd till michelin så fort man ska lämna huset, så förvandlades även mitt badrum.
    En gigantisk ventil släpper in denna härliga kyla rakt in ovanför min toalett.
    Så här får man alltså en fryst rumpa på köpet om man skulle vilja låna min toa.
.
Som sagt, väldigt nödvändig information!


Lämplig klädsel om man vill gå ut, eller låna min toa...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahaha ja jag kan inte annat än hålla med på punkt 2. så sant så sant! ;)

2009-12-19 @ 16:20:23
URL: http://linneaeg.blogg.se/
Postat av: suss

haha, lånar gärna din morgonrock nästa gång jag ska låna din toa :D

2009-12-19 @ 17:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0