Sales Academy & Awards

Så fick man en lite extra glammig måndag i förrgår. Vi åkte nämligen till Stockholm på Sales Academy och Sales Award.
Upp ur sängen klockan sex, tåg till Stockholm och vidare med tunnelbana till Mariatorget där vi samlades på ett hotell. Dagen började med en helrolig snubbe som var dagens värd, föreläsningar och lite tal och resultat. Vidare så vart det prisutdelningar, övningar och pepptalk. Fick höra om ett intressant sätt att dela in människor  i efter deras beteende. Gult, grönt, rött och blått. Veronica var solklar smurf, jag var tydligen en geekig gröning och de andra en massa blandningar. Kan dra någon annan gång vad färgerna stod för. :)

så såg vi ut på morgonen :)

release med orkester

Det hela avslutades med en jättemaffig release av en kanonbra kampanj vi kommer starta med på torsdag som bland annat innebär grymt bra priser! Längtar tills dess kan jag säga. Alla bara stod och jublade som idioter! :)

Sen bar det av till Järfälla där vårt lilla hotell låg och så gjorde vi oss lite fina och stack vidare till Ambassaduer. Där vart det käk, musik och prisutdelning till de bästa butikerna och säljarna. De tjänar snuskigt mycket pengar de där toppsäljarna och så får de datorer och mobiler endå. Liiite avundsjuk måste jag säga att jag var!


i taxin vart det ös



Kvällen fortsatte med uppträdande från Lazee och en stor jävla fest helt enkelt. Tyvärr var jag inte allt för taggad efter lördagens festande. Så det vart en lugn kväll, vilket var ganska skönt endå eftersom jag står här och jobbar idag.
Höjdpunkterna denna resa var nog Veronicas och Sofies videoinspelade samtal i taxin påvägen hem. Längesen jag skrattade så mycket. Sen bjöd ju jag på skrattattack nummer två imorse när jag somnade på tåget och Sofie roade sig med att trycka in en nöt i min näsa... Fin humor mina kollegor har. Jag jobbar med riktiga knäppgökar men jag gillart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0