Synvillor och hjärnjympa

När jag kom hem från jobbet igår så hade Robin kollat upp lite
kul grejjer på youtube som han testade på mig.  
Kan ju säga att jag kände mig rejält dum efteråt!
Testa de här två klippen och se om du är lika dum som mig ;)



 


Det är otroligt hur hjärnan kan spela en spratt ibland och hur det ska vara så svårt att ta in det man ser!
Här är några fler klassiker inom ämnet.

går trappan upp eller ner?


hur många ben?


ung/gammal ?


säg färgerna på orden, läs dem inte! knepigt värre :P

 Nu är det bara fem timmar och en kvart kvar tills jag slutar...
Det går sååå segt när det inte är nå folk här eller kollegor att babbla med. :(

Kommentarer
Postat av: japanjävel

haha vafan, jag fick ju rätt på båda videos...

så svårt är det väl inte? haha.

jag saknar deeeej <3

2009-02-25 @ 15:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0