överlåtelseinventering och sussifika

Ok, nu har jag varken bilder eller roliga händelser att erbjuda men insåg att folk faktiskt förväntar sig att jag ska uppdatera den här så då får jag väll bjuda på lite info. :)

Igår var det överlåtelseinventering eftersom min chef ska sluta. Det inebär att ALLT ska inventeras och gå igenom.
Fick krypa genom butiken, plocka ut alla grejjer på golvet och gå igenom dem en efter en. Sen var det telefonlagret och datorerna. Kändes som om jag varit på världens workoutpass efteråt när jag uppstressad till tusen hoppade på bussen för att träffa Sussi.
Då hade jag inte ätit sen halv sju på morgonen så smart som jag är slänger jag i mig som om jag aldrig sett mat förut vilket resulterade i att jag fick riktigt ont i magen, typ resten av dagen... Blä för stress!

Men men, var hemskt trevligt att träffa sussi i alla fall, hon är så go. :) Blir alltid glad när jag träffar henne! Nu tog jag ju inte någon bild men rotade reda på en gammal av oss, jag tror det var första året jag jobbade på furuvik. Här åker vi karusell på introutbildningen där så ser lagom ihopmosade ut :P




Ikväll blir det avskedsmiddag för Veronica på Helt enkelt med jobbgänget. Känns som att löningen och lediga dagen jag har efter kan leda till att man drar vidare till slicken sen. Vi får se, spännande fortsättning följer ;)

Förresten skulle jag vilja tipsa om en liten grej:
Mixade dessa igår med naturell yougurt och smakade ungefär glassorbe, med andra ord skitgott! :) Rekomenderas!

Kommentarer
Postat av: sussen

ahww.. :) jag blir alltid glad av dig med sötnos!!



Men gud vad jag ser konstig ut på bilden, vi får ta nya :D



hoppas vi ses snart igen <3

2009-02-27 @ 12:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0