Inflyttad :)

Nu, äntligen så är jag på plats! Gårdagen spenderade jag
otåligt på jobbet medan pappa och Hasse hjälpte mig att
flytta mina grejjer från Valbogatan. Så fort jag slutat körde jag
en speedshoppingtur på Ikea och köpte en snygg, billig men
jätteobekväm soffa. Ibland kan man fundera hur jag priorietrar...?

Efter att ha sprungit runt som en dåre hela dagen så gjorde jag
en kraftansträngning, kikade förbi Jusse och flyttade ut från mitt
"andra hem" som jag haft den senaste månaden. Alltså gick jag
med en överfylld Ikeakasse, en hockeytrunk och två proppfulla
papperskassar upp för söderbacken. Den som vågar kalla mig
svag den vet inte vad den snackar om! ;)

Halva natten spenderade jag sedan med att försöka få ordning
i kaoset bland flyttkartonger, möbler och väskor. Efter mycket slit
lyckades jag plöja fram en gång. Heja mig!
Förutom att flytta, städa och grejja så jobbar jag förövrigt med att
förinta det fördjävliga monstret som bosatt sig på min haka. Ni som
sett mig de senaste dagarna förstår vad jag snackar. VIDRIGT!

Bilder från flyttkaoset finns i alla fall i kameran men datorn sammarbetar
inte riktigt med mig så antingen får jag smita förbi och låna Jusses
eller så får ni stå ut tills min kära macbook anländer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0