jävligt meningslöst uppdaterande

Igår övergav jag min kära mobil... Det var med en tår i ögat och en
fet klump i magen jag såg den blå boxen fara iväg. Men förhoppningsvis
blir det bara för två och inte fem veckor. Kan ju ändå inte fota med den
när skärpan envist vägrar ställa in sig. Förhoppningsvis tar de mitt 
desperat understrukna  "PRIO!!!!!" på lappen med allvar och lagar den på direkten!

De senaste dagarna har det inte hunnits med mycket mer än jobb.
Men nu väntar två lediga dagar och ännu lite mer pyssel i lägenheten.
Imorgon blir det eventuellt afterwork och på fredag är det dags för
Engeltofta med 007tema. Anton är en jävel på att fixa fester så jag har
svårt att tro att det kan bli något annat än lyckat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0