Gävlebutiken nästa! :)

Idag har jag, förutom fått tillbaka min mobil (halleluljamoment!), 
fått veta att jag ska börja jobba i Gävlebutiken istället!
Det betyder med andra ord inga mer dryga bussresor, inga fler
öppet till åtta och hemma vid nio. Jag kommer kunna gå hem på
lunchen, stämma träff med folk och sova ut lite längre på mornarna!
Sist men inte minst så kommer jag antagligen öka min försäljning 
ganska rejält vilket kommer leda till mer pengar! Yey!

Så nu jobbar jag i Valbobutiken tre dagar till innan jag går på
en lång veckas semester och sen är det Gävlebutiken som gäller!



Kommentarer
Postat av: Bia

Wööööhöööö!! Det måste firas!! Pang pang pang yiiiihaaaa!

2009-07-21 @ 23:21:47
Postat av: Camilla

Jätte Grattis vad roligt för dig : )!

2009-07-23 @ 01:21:39
Postat av: Mamma

Grattis Grattis!!!!!!

2009-07-23 @ 11:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0