71 år = Svintobröllop

Idag har det hänt grejjer i lyan! Efter min jobbdag var slut
laddade jag och Jusse upp med Frappe på Waynes innan vi
röjde upp. Grymmaste Justine lyckades skruva ihop både min
soffa och mitt soffbord, sen avnjöt vi en ytterst exklusiv frysmats-
middag i de nya möblerna. Love it!


En glimt av kaoset


Femtontusen kartonger och lådor, men bergen minskar sakta med säkert...


The kitchen :)


Jag fick två supersöta inflyttningsblommor av Sussi och Kent som jag direkt
planterade i mina nya lagerhousekrukor. :)


utmattad Jusse

Dagens smartaste kommer från Jusse:
"När man varit gift 1 år så är det bombullsbröllop
och när man varit gift i 70år är det järnbröllop, sen tar det slut!"
"Men när det blir 71 år då, är det slut då!?!?"
"Hmmm... Jo, då blir det Svintobröllop!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0