Morots och couscoussallad á la köksgolv

Igår var jag smått desperat när jag trodde jag skulle göra en
repris av att missa bussen pga puckon i Coopkön. Men med
hjälp av otåligt trampande, muttrande och tillbedjan (nästan
på knä) till tjejen i grannkassan så hann jag precis. TACK! 

Gårdagen var även dagen jag började inse meningen med
att mitt kök inte heter kök utan (kok)vrå. När jag, min klantige
jävel, hade haft ned hackade morötter över hela golvet eftersom
skärbrädan kanske inte stod så bra på fönsterbrädet och haft
ut ett paket couscous som garnering så gav jag upp!

Dessutom har jag en trevlig granne våningen under som tydligen
älskar att röka i vårt trapphus. Så på morgonen när man går ut i
"hallen" så möts man av en vägg av stinkande rök som sipprat
in genom brevinkastet. Mysigt!

Märks det att jag är less?!?


Försöker muntra upp mig själv med en härlig bild iaf.
Rock am Ring 07 med bästa tjejerna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0