Stressigaste morgonen!

Vilken morgon! Klockan halv fyra kom jag i säng,
slocknade sekunden mitt huvud nådde kudden och
fick två och en halv timmars underbar sömn.
Sen kom Karin vid sex som ska agera
full och lycklig student idag. Eftersom jag inte kan
komma under dagen och gratta henne så bestämde vi
att hon skulle komma innan champangefrukosten så
jag kunde sminka henne. Hon vart kanonfin!

Sen vart det bråttom som fan, skulle packa för
en enveckassemester i Turkiet, göra mig i ordning
och gärna hinna städa lite på en halvtimme.
STRESS! Trycker ned allt jag kommer över i väskan,
kletar ut nå svart kludd runt ögonen och rusar till
bussen. Väl här på jobbet så inser jag att jag är en timme
för tidig... Någon som blir förvånad?


Jenny och Anna som var hemma på besök från Spanien(och som förövrigt ser ut att vara skitskraj för mig?) :)


HAHAHAHA! Love it!


En illgrön insekt som försökte sno min bärs!


Bara för att vi var så jävla snygga igår!


Vi kan fula ned oss ganska bra vi med!


Snyggaste studentKarin som tyvärr får stå ut med självlysande ögon idag! :P

Kommentarer
Postat av: Justine

hahahahaha JAG BARA ÄLSKAR min min. Min min? Mitt ansiktsuttryck då!

2009-06-12 @ 10:22:56
Postat av: cajsa

hahahah, vilken kontrast med alla fula grimaser och en fin student-karin :D ni är allt bra underhållning!

2009-06-12 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0