8,1 megapixel, xenonblixt, gps, w-lan...



Ja, ni förstår kanske vad det handlar om, jag har äntligen köpt en ny mobil!
Det är ju egentligen ett under att jag inte skaffat ny mobil tidigare,
i alla fall med tanke på mitt jobb och att den jag hade innan hade ett par år på nacken.
Mina kollegor har ju hunnit med ett antal nya modeller sen vi började här...
Men känner inte riktigt att jag haft lust att lägga pengar på det innan
heller sen har jag ju velat om vilken modell det skulle bli oxå.

Det jag vet är att när SE idou kommer ut SKA jag ha den, men kändes som lite långt att vänta... 
Idou är för er som inte är lika jobbskadade som jag inom detta ämne,
sony ericssons framtidssatning.
En komplett touchtelefon med 12 megapixel kamera bland annat.
Jag tror den kommer bli grym!

Ungefär såhär kommer den se ut!

Sen imellan där kanske det blir en iPhone med. :) Hehe



Aja, förutom lurshopping idag har jag även rört lite på häcken.
Friskis bjöd på ett pass med ungefär 50 pensionärer som kanske
inte riktigt höll mitt tempo men är ju alltid bättre än inget iaf! Hehe! :)

Som lunch på det var jag ju tvungen att testa på en subwaymacka som jag faktiskt aldrig gjort förut.
Och det var ju ännu trevligare när det var sötaste sussi som stod där och fixade den!
Men kan ju säga att subway är nog inget för Fröjdmans,
det är nämligen hundraförtioelva olika val man måste göra innan man äntligen får mackan.
Men gott var det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0