modevisningen tillbakablick :)

Igår var en såndär helig ledig dag igen. Så då vart det mycket mys i soffan och pyssla om Robin som är sjukling stackarn. Vi lagade mitt och Karins favoritskräpmatrecept med lite nya ingredienser och det vart supergott. :)


kycklingröra i tortillas som är gratinerade i ugnen :)

Jag tog även en liten promenad bort till Sophia (balfia som de flesta känner till henne som). Tanken var att jag äntligen(efter några månader) skulle hämta dvdn från modevisningen som jag gick i vintras och även lite bilder men när vi väl sågs visade det sig att vi hade lite att ta igen sen sist. Så det var lite shoppingtips, tatueringssnack (hon hade inte sett min än) och syideer.

Var jättenervös att se dvdn, eftersom jag inte hade en aning om vad jag gjorde riktigt där i strålkastarljuset men vart faktiskt positivt överraskad! Jag verkar ju inte skämmt ut mig totalt! Haha :)


Så här såg Fias skiss utav min klänning ut

        

        


Den lätt mäktigaste klänningen på visningen! Fia är grymm!





Bilderna tagna av filmen är superduperkass kvalitet men tänkte att det är ju roligare än ingenting! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0