Spakväll med tacos

Igår åkte Robin iväg till Trelleborg för att hälsa på familjen och vännerna litegrann
så då tyckte jag det passade utmärkt att bjuda över Karin på tacos och lite spakväll.
Väldigt välbehövligt efter en slitig vecka!
Men så självklart när jag står där, utanför dörren, precis hemkommen från jobbet med
matkassarna i nävarna och Karin påväg så har jag ju glömt nycklarna...
Så jäkla typiskt mig! Robin kunde ju inte direkt öppna som vanligt heller så det
var inte så mycket mer att göra än att bege sig tillbaka till jobbet igen. Suck!

Men men, ett par timmar senare blev det till slut lite tacos i alla fall! :)




Karin i ångbadet :P




Det finns få drycker som slår Brämhults! :)

Vi hann inte riktigt med allt vi skulle göra eftersom det blev lite sent så
tror vi får ta en fortsättningsspakväll snart! Då MÅSTE vi färga min utväxt också,
är på god väg att börja se ut som skalleper nu... Men är väll sånt man får räkna med när
man är blondäckelråttfärgad och envisas med att vara korpsvart.

Förresten kan jag ju säga att senare under dagen lyckades jag få tag på en
vit sån där bikiniöverdel som jag skrev om sist i alla fall! Så då vart jag lite gladare igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0