Sunday morning

Imorse fick No doubt hålla konsert i butiken litegrann.
Bra musik gör mig på galet bra humör så idag har varit en bra dag! :)
Skulle vart så otroligt mäktigt om man kunnat åka till USA och
se No Doubt live nu till sommarn/hösten...
Känns tyvärr inte särskilt realistiskt... Men drömma går ju alltid!

Eftersom min känsla för portionsstorlekar är ungefär lika bra
som min kunskap inom sport så vart det ju tacos
för hela sjubarnafamiljen ÖVER i fredags när jag och Karin käkade...
Så idag har jag gjort lite tacopaj special.
Jag utgick från mitt favoritpajrecept och gjorde det lite nyttigare helt enkelt.
Det vart mer grönsaker, mindre ost och så bytte jag ut hälften av mjölet till rågsikt.
Vart kanongott faktiskt!

              

            

Sen unnade jag mig lite fruktsallad till efterrätt!

                         


Kvällen spenderas framför tvn, wipeout och sanningens ögonblick är inte dumt!
Kanske blir det ett desperate housewifesavsnitt med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0