Helsvenskt folknöje

Först och främst vill jag bara framföra min råångest över klippet jag la in i förra inlägget.

Det lär nog inte hända att jag lyssnar på min inspelade röst igen... Hade jag varit smart hade

jag ju tagit bort ljudet innan jag la upp klippet eftersom det var STRANDEN jag ville visa men

gjort är gjort och orka egentligen bry sig?

.

Mellan mina tvättmaskiner sitter jag just nu och samlar krafter inför morgondagen

då jag packar in mig i en bil tillsammans med syrrorna och Anjo för att avverka 60 mil på vägen.

Målet för vår resa är ett av de få helsvenska folknöjena, där shoppingtokiga

människor samlas för att handla allt de egentligen aldrig visste att de behövde.

Självklart snackar jag om Ullared! Råkade trilla in på femman här om dagen

och efter att ha sett en kvart av serien så funderar jag om jag ens kommer kunna

koncentrera mig på shoppingen med så mycket konstigt, sjukt och galet folk

samlat på ett och samma ställe!

.

Så på lördag kväll kommer jag hem igen, med stor sannolikhet några tusenlappar

fattigare, ett berg av skitsaker och eventuellt några fynd. Heja!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0