Höjden av lathet

Höstvädret gör en hel del med latsidan hos mig, det måste jag erkänna.
Men igår bevisades faktiskt den sidan även hos mina kompisar som föreslog
Skype istället för att gå 800 meter och ses i verkligheten. Illa! Så kvällen
spenderades vid datorn där vi diskuterade allt från drinkar till misslyckade
skönhetsoperationer. För er med samma brutala skadeglädje som oss och
som har några timmar att slå ihjäl kan jag varmt rekomendera
www.Awfulplasticsurgerys.com. Ytterst underhållande!
.
I den optimala höstmysoutfiten, leopardtights!
Leopardmönster, som jag för övrigt hatat över allt annat under 19 år
av mitt liv, har nog aldrig varit snyggare! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är de verkligen inte tigermönstrade?????

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

Snygga!!!!

2009-10-23 @ 09:50:41
Postat av: Justine

Äsch, lathet förnöjer. Eller något. Men det var mysigt med tekoppar och plastikchock via dataskärmen.

2009-10-23 @ 11:20:57
URL: http://nojesmix.com/bloggar/stuck-in-gefle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0