Och historiens sämsta bok är...

...Sommardöden av Mons Kallentoft!
Jag firar denna dag som jag till slut lyckats avsluta den här boken.
Vill ni läsa en bok som tjatar i varannan mening om hur jävla
varmt det är varvat med historiens tristaste karaktärer och
surrealistisk poesi då måste ni bara köpa den här!
Eller nej, ni kan få min! Ta den! Bort, nu, vill aldrig mer se den!
SKITBOK.
.
Dum och envis som jag är så var jag ju tvungen att läsa klart den
också. Gillar inte det där med oavslutade saker. Sen är det ju typ
årets största mysterium hur den lyckats lura till sig en plats på topplistan?
Och den där Magnus Utvik, han lär ju inte ha alla hästar i stallet...
.
Skitboken :)

Kommentarer
Postat av: Justine

Den där Magnus Utvik jobbar fan på Ica-kuriren. Det säger väl allt.

2009-10-04 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0