090909

Idag fullkomligt regnar det nior över mig. Förutom dagens datum,  
090909, så öppnade vi 09.09 och stänger klockan nio här på gallerian nian.
Själklart är denna dag då någonting att fira så i en barnkalasstylad butik
(full av ballonger och serpentiner) står jag nu här där det med jämna mellanrum
svajar förbi clowner, styltmänn, björnar och dansare.
Festligt värre!

Igår spenderades dagen med att springa cirka tusen ärenden, käka både lunch
och middag med Sussi och Kent, shoppa lite på Ikea och glo på Idolstarten.
Vart positivt överraskad då startskottet av det hela visade sig vara en människa
med faktisk talang istället för någon idiot med ett överförfriskat självförtroende.
Nu menar jag inte att jag inte uppskattar idioterna, eller kråksången för den delen,
de är ju de som underhåller bäst men visst kan det ibland bli lite för mycket av
det goda ibland...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0