Höstfotografering

Återigen så utnyttjade jag det faktum att jag har typ världens snyggaste
kompis och släpade med mig Jusse ut till Harnäs för lite fotografering igen.
Förutom att hoppa runt bland stenarna, knasa oss och fascinerat betrakta
när 15 svanar synkroniserat dök samtidigt så var vi även förbi mamma
och pappa en sväng och käkade lite samt spanade in deras nya hus!
.
Redigeringen är bara ett utkast än så länge och upptäckte nu när de laddades
upp att kontrasten var lite väl överdriven på sina ställen, men ni får försöka
tänka bort det! Sen skulle jag bli superglad om jag fick lite kommentarer och
självklart är all kritik välkommen.
.
.
.
.
Tanken var väll att det skulle vara lite Höstkänsla över bilderna.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: bia

Tyvärr så tycker jag bara bra om alla bilder fia! Har inga dåliga kritik att komma med, kan inte så mycket om foto! ehe! Så jävla fina bilder!!!!

2009-09-24 @ 11:07:42
Postat av: Justine

Du är så duktig med effekterna! Jag menar, kolla mitt hår och bakgrunden och allt. Griiim.

2009-09-24 @ 11:37:15
Postat av: Sara

jätte fina bilder Fia:)finns inte kritik och ge kan jag säga:)

2009-09-24 @ 11:37:40
Postat av: Sophia

Superfina kort tycker jag! Ser fram emot vårt samarbete.

Äckligt fin tjej det där.. Hon blir helt perfekt som modell .Kommer passa asbra i randiga jackan. =)

2009-09-24 @ 12:37:14
Postat av: Sanna

Jättefina bilder!!!!:)

2009-09-24 @ 19:46:18
Postat av: Mamma

Kanonbilder!



Tack för senast till två toppentjejer:))))))

2009-09-24 @ 20:34:25
Postat av: Anonym

There's nothing I would not do for that girl

2009-10-03 @ 00:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0